به پیشدبستان و دبستان پسرانه نسل ظهور خوشآمدید.
فضایی بسیار مناسب در منطقه ۲۲ تهران واقعشده است که ازجمله بزرگترین فضاهای آموزشی غیردولتی در منطقه ۵ آموزشوپرورش و ۲۲ شهرداری تهران به شمار میرود.
ساختمان دبستان نوساز بوده و در سهطبقه بناشده است که طبقه اول آن اداری بوده و در طبقه دوم و سوم آن بیش از ۲۲ کلاس آموزشی استاندارد و با امکانات هوشمند قرار دارد.
ساختمان دبستان نوساز بوده و در سهطبقه بناشده است که طبقه اول آن اداری بوده و در طبقه دوم و سوم آن بیش از ۲۲ کلاس آموزشی استاندارد و با امکانات هوشمند قرار دارد.
ساعت کاری
شنبه تا چهارشنبه
(۷:۰۰ تا ۷:۳۰ ورود دانش آموزان) (۷:۳۰ تا ۷:۴۵ صبحگاه)
(۷:۴۵ تا ۱۴ کلاسهای آموزش رسمی و تکمیلی)
امکانات
۲۰ کلاس با ظرفیت حداقل ۴۰۰ نفر، واقع در مجموعهای مستقل با فضای آموزشی استاندارد
۵ دفتر اداری، کتابخانه، کارگاه فناوری، آزمایشگاه، سایت رایانه، بوفه
و نهارخوری، سالن اجتماعات، نمازخانه، اتاق ورزش و حیاط مستقل
۵ دفتر اداری، کتابخانه، کارگاه فناوری، آزمایشگاه، سایت رایانه، بوفه
و نهارخوری، سالن اجتماعات، نمازخانه، اتاق ورزش و حیاط مستقل
قابلتوجه والدین محترمی که دغدغه آموزش و تربیت فرزند خود را دارند.
مدرسه از مهمترین نهادهای اجتماعی، تربیتی و آموزشی است که در کنار خانواده بهمنظور تربیت صحیح و همهجانبهی، اخلاقی، علمی، آموزشی، پژوهشی، اجتماعی و کشف استعدادها و هدایت رشد متوازن روحی و معنوی و جسمانی فرزندانمان بر اساس اهداف مصوب دورههای تحصیلی سند تحول بنیادین (چشمانداز 1400 آموزشوپرورش) اداره میشود.
هدف ما رسیدن به تربیت جامع است. تربیتی که دربرگیرنده همه جنبههای علمی، اخلاقی و اجتماعی است.
تلاش ما این است که با توجه به مقتضیات زمان تغییرات لازم را در این راستا انجام بدهیم و همه امکانات و علوم را به خدمت دانشآموزانی خودباور و بانشاط و با اعتمادبهنفس بگماریم.
اگر تاکنون موفقیت درگرو کسب بالاترین امتیاز ارزشیابی در دروس ریاضی و فارسی و علوم و … بوده است، امروزه دیگر این حد از آگاهی برای موفقیت کفایت نخواهد کرد و اولیایی که فرزندانشان را به دست ما میسپارند انتظار دارند در کنار این حداقلها، محیط مدرسه بهگونهای فراهم باشد تا فرزندانشان با کسب مهارتهایی که در زندگی مهم هستند، بتوانند در زندگی امروز و فردایشان موفق باشند.
بهمنظور فراهم آوردن چنین محیطی و همچنین ارتقای هر چه بیشتر کیفیت آموزشی و رسیدن به تربیتی جامع در این مجموعه سعی شده است تا از آخرین تحقیقات دانش روز درزمینهٔ آموزش و یادگیری، بهره ببریم و بر مبنای تئوری انتخاب و کمک گیری از تیم مشاورهای حرفهای برنامههای آموزشی و تربیتی خود را تدوین نماییم.
اين واحد آموزشي به ياری خداوند متعال میکوشد تا با ارائه برنامهای علمی مبتنی بر بهروزترین روشهای علمی دنیا سهم كوچكي در راه رشد و اعتلاي فرزندان ايران عزيزمان ايفا كند.
به امیدآبادانی و پيشرفت ايران عزيز
هدف ما رسیدن به تربیت جامع است. تربیتی که دربرگیرنده همه جنبههای علمی، اخلاقی و اجتماعی است.
تلاش ما این است که با توجه به مقتضیات زمان تغییرات لازم را در این راستا انجام بدهیم و همه امکانات و علوم را به خدمت دانشآموزانی خودباور و بانشاط و با اعتمادبهنفس بگماریم.
اگر تاکنون موفقیت درگرو کسب بالاترین امتیاز ارزشیابی در دروس ریاضی و فارسی و علوم و … بوده است، امروزه دیگر این حد از آگاهی برای موفقیت کفایت نخواهد کرد و اولیایی که فرزندانشان را به دست ما میسپارند انتظار دارند در کنار این حداقلها، محیط مدرسه بهگونهای فراهم باشد تا فرزندانشان با کسب مهارتهایی که در زندگی مهم هستند، بتوانند در زندگی امروز و فردایشان موفق باشند.
بهمنظور فراهم آوردن چنین محیطی و همچنین ارتقای هر چه بیشتر کیفیت آموزشی و رسیدن به تربیتی جامع در این مجموعه سعی شده است تا از آخرین تحقیقات دانش روز درزمینهٔ آموزش و یادگیری، بهره ببریم و بر مبنای تئوری انتخاب و کمک گیری از تیم مشاورهای حرفهای برنامههای آموزشی و تربیتی خود را تدوین نماییم.
اين واحد آموزشي به ياری خداوند متعال میکوشد تا با ارائه برنامهای علمی مبتنی بر بهروزترین روشهای علمی دنیا سهم كوچكي در راه رشد و اعتلاي فرزندان ايران عزيزمان ايفا كند.
به امیدآبادانی و پيشرفت ايران عزيز
مدیریت دبستان پسرانه نسل ظهور
نقش خانواده در شکلگیری شخصيت فرزندان
اولين و مهمترین محيطي كه شخصيت و شکلگیری رفتارهای فرزندان را پایهریزی مینماید خانواده است و اساسیترین دوران رشد شخصيتی و رواني هر انسان دوره كودکی اوست كه گذر مناسب از اين دوره تضمینکننده رشد تكاملي وي در مراحل بعدي است.
هدف از پرورش فرزند، آمادهسازی او براي ورود به جامعه است كه با توجه به تنوع ارزشها و آرمانهای فرهنگي جامعه، خانواده سعي میکند الگوهای پرورشي فرزند خود را منطبق با آرمانهای خويش انتخاب كند.
همسويي و همعقیده بودن والدين در انتخاب الگوي تربيتی و پرورشی فرزندان، تعارض در انتخاب رفتار فرزندان را به حداقل میرساند.
هدف از پرورش فرزند، آمادهسازی او براي ورود به جامعه است كه با توجه به تنوع ارزشها و آرمانهای فرهنگي جامعه، خانواده سعي میکند الگوهای پرورشي فرزند خود را منطبق با آرمانهای خويش انتخاب كند.
همسويي و همعقیده بودن والدين در انتخاب الگوي تربيتی و پرورشی فرزندان، تعارض در انتخاب رفتار فرزندان را به حداقل میرساند.
آشنایی با برخی از فعالیتهای آموزشی و پرورشی دبستان و پیش دبستان پسرانه نسل ظهور (دوره اول و دوم)
این دبستان از امکانات آموزشی و پرورشی منحصربهفردی بهره میگیرد که در ذیل به تعدادی از آن اشارهشده است:
- حیاط پویا و مستقل کارگاه و آزمایشگاه
- مجهز به سایت با ظرفیت بیش از ۲۰ نفر
- سالنهای هوشمند، کتابخانه، نمازخانه، بوفه و سالن غذاخوری
- بهرهگیری از سالن ورزشی پردیس آموزشی آفتاب هشتم
- ۲۰ کلاس با ظرفیت حداقل ۴۰۰ نفر، با فضای آموزشی استاندارد استفاده از کادری مجرب و توانمند در کنار نیروهای تحصیلکرده جوان و پرتلاش
- برگزاری آزمونهای ادواری علمی و ….
اهداف و رویکردهای آموزشی
- تربیت دانش آموزان بهگونهای که با توانمندی علمی، روحی، جسمی و برخورداری از دانش روز و درک صحیح از وظیفه و مسئولیت، زندگی دنیوی و اخروی نیکویی داشته و انسان مفیدی برای خود و جامعه باشند
- برنامهریزی جامع و هدفمند برای شناسایی نیازهای دانش آموزان و فراهم نمودن زیرساختهای لازم جهت تحقق آنها
- ارائه برنامههای آموزشی ماهانه دانش آموزان به اولیا، اول هرماه پیگیری افتوخیز تحصیلی دانش آموزان با حضور آنها و اولیا و برطرف کردن موانع و مشکلات و ارائه راهکارهای بهتر
- قانونمند کردن دانش آموزان با نهادینه نمودن نظم و انضباط و مسئولیتپذیری
- ارتقا کیفیت و مهارتهای حرفهای بهمنظور اهدای رضایت و آرامش به خانوادهها و در سطح کلان پاسخگویی به نیازهای جامعه ایرانی و اسلامی
- توسعه و گسترش فعالیتهای پژوهشی و تحقیقی بر مبنای اطلاعات و فناوری روز
- مشخص نمودن اهداف کلی و اولویتهای آموزشی برای خانوادهها، دانش آموزان، دبیران و کارکنان به کمک تعاملات رو در رو و ارتباطات مجازی
- فعالسازی دپارتمان ریاضی در سطح مدرسه
- اطلاعرسانی بهموقع و همگانی نتایج آزمونهای تحصیلی دانش آموزان بهصورت ماهانه به کمک وبسایت و در جلسات دیدارهای آموزشی
- ارائه برنامه ارزشیابی بهصورت ماهانه به دانش آموزان و دبیران جهت جمعبندی و مرور مطالب یادگیری شده
- استفاده از امکانات تکنولوژی هوشمندی مدارس و استفاده از امکانات ویدئو پروژکتور، برد هوشمند، رایانهها
- فراهم آوردن زمینه هدایت تحصیلی مطلوب دانش آموزان